tiistai 19. elokuuta 2014

Kalenteriarki on täällä taas

Pari ensimmäistä loman jälkeistä toimistopäivää on nyt takana ja hyvinhän mä niistä selvisin, vaikka sunnuntaina tuntui ihan mahdottomalta ajatukselta lähteä seuraavana aamuna töihin. Oikeastaan arkeen paluu alkoikin jo sunnuntaina. Tein täyden päivän PT-töitä asiakkaiden viikkosuunnitelmien parissa ja sen lisäksi oli yksi PT-tapaaminen (jossa asiakas teki tosi hyvän cooper-tuloksen!) sekä kahvakuulatunti illalla Moision rannassa.

Työpäivän lisäksi päivitin kalenterin syysmoodiin ja näkymä olikin järkyttävän täysi kesäkuukausiin verrattuna. Lasten harrastukset, omat alkavat opinnot sekä muut menot kyllä täytti kalenterin aika huolella. Hetken mietin, että mitenköhän mä tästä selviän, mutta sitten muistin että olen mä tästä selvinnyt aikaisemminkin ja onneksi on tuo ihana puoliso tukena <3

Mä katsoin loman aikana yleisurheilun EM-kisoja enemmän kuin mitään kisoja aikaisemmin! Ja upeita suorituksia kisoissa olikin, Lohjan oma "poika" Oskari Mörö varsinkin teki jymy-yllätyksen (eilisissä kahvakuulatreeneissäkin kuunneltiin keihään finaali iPadiltä!).

Mun nuorempi tytär aloitti myös yleisurheilun ja keskiviikkona kun muutenkin oltiin urheilukentällä hänen treenejä seuraamassa kokeiltiin vähän itsekin. Kokeiltiin siis keihäänheittoa, kuulan työntöä sekä kiekon heittoa.


Kuulan työntö oli tietysti tutuin näistä kolmesta koulun liikuntatunneilta, keihästä olen joskus kokeillut, mutta kiekkoa en muistaakseni ole koskaan heittänyt.



Mies näyttää mallia suorine käsineen...



Mun käsi ei halunnut olla suora :)




Mun serkku on vanha keihäänheittäjä ja häneltä sain vähän tekniikkavinkkiä. Etukäsi ylemmäs ja katse kohti kättä. Ja tietty toi takakäsi pitäisi saada suoraksi. Keihäänheitto on tosi vaikeeta! Ainakin pesäpalloilijan heittoon tottuneelle :)



Sinne meni!
 
 
Kivaa kuitenkin oli ja mukavaa kun tytär on myös innostunut yleisurheilutreeneistä. Muuten viime viikko meni treenien osalta aika lailla kuten edellisetkin kesäviikot, punttia, kesäpesistä ja kahvakuulaa. Nyt pitäisi panostaa taas lenkkeilyyn, kun Midnight Run lähestyy uhkaavasti. Eilen käytiinkin kävelemässä ja tehtiin sekaan muutama minuutin tiukempi juoksuveto ja loppuun vähän hölkkää. Ja päätettiin, että ensi syksynä osallistutaan Göteborgin Midnight Runiin :) Tavoitteitahan pitää olla!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti