perjantai 10. tammikuuta 2014

Matkaan lähden

Käytiin miehen kanssa leffassa katsomassa Walter Mittyn ihmeellinen elämä. Leffa oli sellainen hyvänmielen elokuva, kerrankin ei tarvinnut itkeä. Mulle pääpointti elokuvassa oli, että toteuta unelmasi ja tartu hetkeen.

Elokuvassa Mitty seikkaili Grönlannissa ja Islannissa ja kauhea matkakuumehan siitä tuli. Ollaan pitkään miehen kanssa puhuttu, että pitäisi lähteä reissuun, mutta ei olla tehty mitään asian eteen ja silloinhan asia ei edisty.

Leffan jälkeen ryhdyttiin tuumasta toimeen ja molemmat kirjoittivat lapulle kolme matkakohdetta pidennetylle viikonlopulle. Sitten arvottiin sieltä yksi ja tattadaa: Islanti tuli! Ihanasti sattui tuon leffan jälkimaininkeihin.

Kaikista hauskinta oli kuitenkin, kun avattiin kaikki arvontalappuset...


Molemmilla oli samat kohteet :) Hih, ei ole erimielisyyksiä meillä.
 
Ja sitten tuumasta toimeen, lyötiin jo lukkoon matkustusajankohta ja mä olen jo suunnittellut retkiäkin Islannissa. Ollaan kyllä ansaittu yhteinen lepoloma. Mä olen tehnyt tosi paljon hommia mun kahdessa eri työssä, opiskellut ja vetänyt treenejä. Mies on ollut ihan uskomaton tuki ihan kaikessa, joten ihanaa päästä yhdessä reissuun.

Sain myös uuden kotiavaimen. On kyllä niin sydämellinen ja rakastettu olo <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti