maanantai 20. tammikuuta 2014

Getting better... Getting hair...

Hu huh, long time no see :) Päivät ovat olleet aika täysiä viime viikkoina ja siksi bloggaus on jäänyt vähemmälle. Koitan parantaa tapani!

Lauantaina vietettiin kodin ja koulun päivää esikoisen koulussa. Oli tosi kivaa päästä mukaan opiskelemaan! Oppilaat saavat suunnitella Porlan alueen uutta asuinaluetta. Tässä tyttären ryhmän keskeneräinen työ. Onko vähän hieno! Kerrostalon mallina on toiminut meidän talo :)
Siellä me asutaan oikeassa yläkulmassa.

Omista treeneistä ei ole paljon kerrottavaa, yli viikon jatkunut treenitauko flunssan takia kyllä rassaa mun mieltä tosi paljon. Enpä muista milloin olisi ollut näin pitkä treenitauko viimeksi. Mitään ei ole oikein pystynyt tekemään, hengästyttää, ahdistaa, yskittää ja niiskuttaa. Voin kertoa, että yskimälläkin voi saada lihakset kipeeksi! Yleensähän mä treenaan vaikka olisin vähän kipeäkin ja usein se jopa auttaa. Nyt ei ole tarvinnut edes ajatella treenaamista, ei vaan pysty.

Tänään uskaltauduin ekaa kertaa lounastauolla pienen pienelle ja hyvin hitaalle käpyttelylenkille tuonne pakkaseen. Ihan hyvin meni joten josko tässä olisi paranemaan päin. Mun edellä kulki jonkin matkaa iäkkäämpi pariskunta ja en tuntenut tarvetta lähteä ohittamaan, joten se kertoo lenkin vauhdista jotakin :) .

Flunssailusta huolimatta olen tehnyt tosi paljon töitä viime viikkoina niin pakosta päivätyössä toimistolla kuin mieluusti ohjauksissa PT-asiakkaiden ja kahvakuulatreenien parissa. Luulen, että kovin pitkään ei voi jatkaa näin, että vapaapäiviä ei ole ollenkaan. Perhekin varmaan kohta hermostuu muhun kun koko ajan olen menossa johonkin tai sitten kuulosuojaimet päässä teen asiakkaiden ohjelmia. Liikuntapuolesta en aio karsia, tykkään siitä niin paljon, mutta jotain on kai kohta keksittävä tuon päivätyön suhteen. Katsotaan miten käy.

Nyt koitan tankkailla terveellistä ruokaa ja nukkua hyvin, jotta viimeisetkin taudin rippeet karisisi pois. Voi kun odotan, että pääsen treenaamaan! Uudet tavoitteetkin on laadittu, mutta niistä enemmän sitten kun joskus pääsen testaamaan lähtötason. Voimailua on kuitenkin tiedossa :)

Loppuun vielä selfieitä, hih! Mulla on taas uusi tukka. Ihana Saija taikoi mulle tällaiset.

Hih, mä näytän ihan joltain maahiselta :)
 

Tällainen siitä tuli.
 

Treeniponnari, se tutuin näky.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti