sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Treenivaateunelmointia

Olen katsellut nettikauppojen urheiluvaatealeja ja tarvitsisin tosiaan uusia treenivaatteita. Pyörin salilla ja ohjauksissa melkein 20 tuntia viikossa, joten treenivaatteita ei voi olla liikaa :) Mulla on parit tosi hyvät trikoot ja niitä tuleekin sitten käytettyä tosi paljon. Onneksi materiaalit on sellaisia, että housut kuivuu tosi nopeesti pesun jälkeen.

Aleista ei löytynyt mitään huippukivaa, vain normaalihintaisista. Tällaisista haaveilen:

Gazozin Butterfly-trikoot, hinta 79,90€
 
Bia Brazilit Body Actionilta, 89,90€. Bia Brazil housuissa on yksi koko joka sopii kaikille. Mulla on yhdet BB-housut ja ne on kyllä tosi hyvät. Olen tilannut ne Optimal Performancelta ja niissä on OP:n logo. Käytän niitä salilla aika usein.


Better Bodies Camo housut esim. Go Fitnessin nettikaupasta. Hinta 89,90€
 
Eniten haluisin noi camo-housut. Päätin, että heti kun olen tsempannut viikon järkevällä ruokavaliolla, niin saan tilata noi. Tänään sitten pidin ruokapäiväkirjaa ja se on kyllä silloin tällöin tosi herättävä keino. Kalorit pysyi ihan järkevällä tasolla, mutta hiilaria saisi olla vähemmän ja proteiinia enemmän. Söin lounaaksi maksalaatikkoa ja jo yksin se sai tuon proteiini - hiilarisuhteen keikautettua väärin päin. Annoksessa oli hiilaria 44 ja proteiinia vaivaiset 13.
 
Eli viikon tsemppaus ja housut on mun. Kannattaa asettaa välitavoitteet mahdollisimman lähelle, niin ne saavuttaakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti