perjantai 30. elokuuta 2013

Puuhastelija is back!

Koko viikko on mennyt taas ihan hujauksessa ja kyllä on ollut puuhaakin!

Oon tosi iloinen kun kesäinen väsymys on väistynyt ja jaksaa taas puuhastella kaikenlaista ihan eri tavalla. Kannatti levätä, kun olo oli väynyt eikä vaan puskea väkisin eteenpäin!

Mitä viikko sitten on pitänyt sisällään?

Tiistaina olin tekemässä kuntosaliohjausta Tennarissa. Kaksi eri ohjelmaa liikkeineen käytiin asiakkaan kanssa läpi ja sen lisäksi vielä mukava jutustelutuokio. Mä niin tykkään tästä hommasta!

Keskiviikkona kävin pitämässä toiselle asiakkaalle kuntosaliohjauksen Lohjan bodauksen salilla. Ihan uusi tuttavuus mulle tämä sali, en ollut tiennyt sellaista olevankaan. Ihan mahtava paikka, paljon laitteita, vapaita painoja ja kisamallin kahvakuulat! Ja bonuksen vielä kausikortin vähintäänkin kohtuullinen hinta. Oisko bodaus mun uusi sali?


Keskiviikkona lehdessä oli tämä :)
 
Mulla oli kova tarve kunnolliselle kalenterille ja toiveissa oli myös parempi kamera. Siispä oli ihan huippua kun sain tällä viikolla iPad Minin. En ole kyllä kovin tekninen ihminen, eikä mulla ole ollut koskaan mitään hienoja vehkeitä, mutta tähän rakastuin heti <3 Niin kätevä vekotin ja tulee hyviä kuvia!


 
Mun ihanuus
 
Eilen oli esikoisen koululla vanhempainilta. Pulpetista löytyi yllätys vanhemmille, kiitoskukkanen ja piirustus.

 
Äiti on maailman ihanin sana <3
 
 
Kiitoskukkasessa lapset olivat päässeet kehumaan vanhempiaan.
Mun tytär oli kirjoittanut mm. äiti on kiva ja antaa rahaa :)
 
Vanhempainillan jälkeen ehdin vielä seuraamaan pesispelin lopun Virkkalan kentälle. Vaikka naiset tällä kertaa joutuivat tyytymään 1-2 tappioon, tarjosi peli kuitenkin sykähdyttäviä hetkiä. Toisen jakson nousu 0-8 tappiotilanteesta 6-8 tilanteeseen yhdessä sisävuorossa oli kyllä huikeeta katsottavaa. Johanna kunnarillaan vastasi kyllä koko kauden hienoimmasta hetkestä. Miten voikaan olla niin iloinen ja onnellinen toisen onnistumisen johdosta!
 


Syksy... En tiedä näkyykö tämä lintuaura ollenkaan tässä kuvassa,
mutta siellä ne menee. Bye bye kesä...


Ja koska väsymys on väistynyt on pientä pintaremonttiakin tehty. Meitsi maalasi vanhan lipaston valkoiseksi ja vielä olisi eteisen seinät projektina. Ystävällinen apumies on antanut ohjeita ja auttanut maalien ym. ostamisessa ja kittaillut reikiä piiloon seinästä. En tiedä päästääkö se mut yksinään maalailemaan koko seinää...

Tänään illalla pinkaisin vielä salille tyttären balettitunnin aikana. Matkassa mukana oli kirja, mutta ei, en istunut kuntopyörässä lukemassa romaania vaan tämä opus oli mukana:

 
Kävin testailemassa tuosta meidän Kuntosalivalmentaja-koulutuksen oppikirjasta muutamia mulle tuntemattomampia liikkeitä ja laitteita. En ole oikeastaan koskaan tehnyt esim. vatsa- ja selkälihasliikkeitä laitteissa, joten kävin testailemassa miltä tuntuu ja miten opettaisin ne asiakkaille.
 
Sellainen megapostaus tuli tällä kertaa. Nyt viikonlopun viettoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti