keskiviikko 21. elokuuta 2013

Lettuja ja laihtumista

Voiko samaan kirjotukseen mahduttaa painonpudotuksen ja letut...? No siitä lisää vähän tuonnempana. Ekaksi kertaillaan vielä eilisiä tapahtumia.

Sain viettää eilisen illan ihan huippuseurassa! Ekaksi ajelin Saukkolaan tapaamaan La Vidan Miaa. Esittelin vähän mitä mun kahvakuulatunneilla tehdään, katsottiin paikat läpi ja ihan vaan tutustuttiin toisiimme. Saukkolassa alkaa siis syyskuun alusta kahvakuulatunnit tiistaisin klo 19.30-20.30. Tulkaa sinne!

Tunti meni ihan hujauksessa, kun juteltiin ja "kahviteltiin". Mulla oli omat pakuriteet mukana termarissa kun tiesin, että on tulossa pitkä ilta. Mia on ihana tyyppi ja tosi kovasti jo odotan, että pääsen nostamaan kahvakuulaa uuden porukan kanssa.

Tunnin tutustumisen jälkeen lähdin ajelemaan kohti Pusulaa ja siellä oli kuntosaliohjaus yhden harjoitusasiakkaan kanssa. Pusulan kuntosalilla käytiin mun tekemät ohjelmat läpi, katsottiin liikkeiden oikeat suoritustavat ja juteltiin muutenkin.

Se on jännä miten joidenkin ihmisten kropasta näkee heti, että sinne voisi lihas tarttua helposti. Naisellahan se lihaskasvu on useimmiten ihan todella kovan työn takana, mutta nyt sanoin asiakkaalle, että hänellä se voisi olla helpompaa.

Oli tosi kiva ohjaushetki ja kun tultiin salilta ulos huomattiin, että pimeä oli jo tullut. Sieltä sitten kotiin päin ajelemaan ja kotona olin vasta kello 10.

Tänä aamuna oli sitten punnituksen aika.

Vaaka - ystävä vai vihollinen

Meidän -10% kampanja on nyt kestänyt kaksi viikkoa ja tulokset on oikein hyviä! Multa on tippunut kahdessa viikossa noin 1,5 kg ja mieheltä noin 4 kg. Tosi järkevällä ruokavaliolla on tiputeltu, mun ainoa muutos on että olen jättänyt herkut pääosin syömättä.

Tässä mun päivän lounas:


Pensasmustikat on mun suurinta herkkua! Sekoitin rahkaa ja vähän pähkinöitä joukkoon ja ai että oli hyvää.

Päivällä bongasin itseni täältä. Voi apua, heti alkoi jännittää! Mietin, että miksköhän oon tällaiseen hulluuteen edes ruvennut. Rannetta olen nyt koittanut säästellä, mutta vielä se on vähän kipeä. Uskon kyllä että se sunnuntaiksi rauhoittuu, mutta kyllähän tässä kisojen "viimeistelyharjoitteet" on jääneet vähän ohuiksi. Ainoo viimeistely taitaa olla tämän päivän hieronta, jossa availtiin lapoja ja yläselkää muutenkin. No täysillä vedetään sunnuntaina ellen sitten ole pyörtynyt jännityksestä.

Illalla meillä oli täällä kunnon katras lapsia ja tehtiin lettuja ja amerikkalaisia pannukakkuja.

Pannukakut...

 ...ja vaahterasiirappi. Niin herkkua!


 
Eli tänään oli siis herkkupäivä. Nyt taas viikko sitten ilman herkutteluja.
 
Nyt ajattelin vielä rentoutua katsellen Siltaa. Se on musta aivan huippu sarja! Harmi kun pitää aina viikko odottaa seuraavaa jaksoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti